-
Ik heb geen InControl-account:
Om uw Connected Navigation Service te verlengen, moet u een InControl-account hebben. Ga naar de InControl-helppagina's om een account aan te maken en meer te lezen over InControl.
Na voltooiing van de registratie voor een InControl-account kan uw Connected Navigation Service worden verlengd via het gedeelte 'Uw Connected Navigation verlengen' hieronder. U hebt uw VIN en InControl-accountgegevens nodig om de transactie te voltooien. U kunt ook verlengen vanuit de Land Rover Remote App via de optie 'Abonnementen'. U kunt via de app verlengen vanaf 30 dagen voor de vervaldatum tot 180 dagen na de vervaldatum – de Remote-app vindt u in de Apple- en Google-appstores (zoek naar Land Rover Remote).
-
Ik heb een InControl-account:
Uw Connected Navigation Service kan worden verlengd via het gedeelte 'Uw Connected Navigation verlengen' hieronder. U hebt uw VIN en InControl-accountgegevens nodig om de transactie te voltooien. U kunt ook verlengen vanuit de Land Rover Remote App via de optie 'Abonnementen'. U kunt via de app verlengen vanaf 30 dagen voor de vervaldatum tot 180 dagen na de vervaldatum – de Remote-app vindt u in de Apple- en Google-appstores (zoek naar Land Rover Remote).
Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben bij de verlenging van uw Connected Navigation Service, neem dan contact met ons op.
Ga voor meer informatie over de InControl-account naar de InControl-helppagina's.
Ga naar de veelgestelde vragen over Connected Navigation voor meer informatie over de voordelen van de Connected Navigation Service.
-
Ik wil de Connected Navigation Service niet verlengen:
Als u uw Connected Navigation Service niet wilt verlengen, blijft de navigatie in de auto werken voor routebegeleiding, maar profiteert u niet van de geavanceerde Connectivity-functies.
Voor andere InControl-services ontvangt u een e-mail van Land Rover InControl met een link waarmee u deze kunt verlengen wanneer de vervaldatum is bereikt. Als u deze e-mail niet hebt ontvangen of als de link is verlopen, neem dan contact op met Customer Service.