CAPACITEITEN

HILL START ASSIST

  •  

    Om de bestuurder te assisteren bij het wegrijden op heuvels, houdt Hill Start Assist de rem vast, zodat de bestuurder tijd heeft om zijn voet te verplaatsen van het rempedaal naar het gaspedaal. Dit voorkomt dat de wagen terugrolt en is gemakkelijker voor de bestuurder. Hill Start Assist is automatisch ingeschakeld en hoeft niet te worden geselecteerd.

ALL TERRAIN PROGRESS CONTROL (ATPC)

  •  

    All Terrain Progress Control werkt op zeer lage snelheden, tussen 1,8 en 30 km/h, en helpt de bestuurder een constante snelheid aan te houden onder veeleisende omstandigheden, zodat u zich volledig kunt concentreren op het sturen en het vinden van het juiste pad tussen obstakels door. Deze functie zorgt ervoor dat u altijd soepel kunt optrekken, zelfs op oppervlakken met weinig grip, zoals ijs, sneeuw of nat gras. Bekijk hoe ATPC in de praktijk werkt bij de Range Rover Evoque Convertible.

HILL DESCENT CONTROL (HDC)

  •  

    De gepatenteerde technologie Hill Descent Control (HDC) van Land Rover is een standaardfunctie op alle Land Rover modellen met vierwielaandrijving (4WD). Het helpt de bestuurder bij het gecontroleerd afdalen van moeilijke hellingen door een constante afdaalsnelheid aan te houden en de wielen individueel en volautomatisch af te remmen. Het systeem werkt automatisch om de wagen te vertragen en de snelheid te handhaven, afhankelijk van de geselecteerde gearing en gaspedaalstand.

TRAILER STABILITY ASSIST (TSA)

  •  

    Trailer Stability Assist (TSA) controleert de stabiliteitssensoren van de wagen op eventuele slingeringen of schommelingen veroorzaakt door een trailer die uit balans is. Het systeem bedient de remmen afzonderlijk om mogelijk gevaarlijke situaties te corrigeren.

GRADIENT RELEASE CONTROL (GRC)

  •  

    Gradient Release Control® (GRC) laat geleidelijk de remmen los wanneer u wegrijdt op een helling, voor maximale controle. Dit systeem werkt bij zowel vooruit- als achteruitrijden.

GRADIENT ACCELERATION CONTROL (GAC)

  •  

    Gradient Acceleration Control (GAC) is ontwikkeld om het gevoel van plotselinge acceleratie te beperken als de wagen een steile helling afrijdt. Gradient Acceleration Control vermindert de snelheid van de wagen wanneer deze van een helling afdaalt in de bedoelde rijrichting, door het remsysteem onder druk te brengen. Deze functie reduceert de plotselinge snelheidstoename, waardoor de afdaling nog veiliger en zelfverzekerder aanvoelt.

TERRAIN RESPONSE

  •  

    Terrain Response is een door Land Rover ontworpen systeem dat uw wagen aanpast aan alle denkbare rijomstandigheden, op basis van informatie van de bestuurder. Het optimaliseert de motor, transmissie, differentiëlen en onderstelregelsystemen, en maximaliseert zo rijgedrag, comfort en tractie ongeacht de ondergrond en rijomstandigheden. U hoeft alleen de modus te kiezen die past bij de omstandigheden: algemeen, gras/grind/sneeuw, modder/sporen en zand. De wagen vertoont altijd een zelfverzekerd en vastberaden rijgedrag.

TERRAIN RESPONSE 2

  •  

    Door meerdere voertuigsensoren te bewaken, kan Terrain Response 2 automatisch meerdere voertuiginstellingen aanpassen aan de rijomstandigheden van dat moment, voor de best mogelijke instellingen van de wielophanging, aandrijflijn en anti-slipregeling. Terrain Response 2 bouwt verder op het originele Terrain Response-systeem, door de bestuurder minder uit concentratie te brengen en de wagen altijd zo goed mogelijk af te stellen voor desbetreffende ondergrond. De bestuurder kan indien gewenst ook een andere voertuiginstelling selecteren.

4-wielaandrijving (4WD)

  •  

    Land Rover maakt gebruik van permanente 4x4-systemen die de hoogst beschikbare hoeveelheid koppel naar de wielen met de hoogste grip sturen. Land Rover 4x4-systemen zorgen voor optimale prestaties, zowel op de weg als offroad, ongeacht het terrein of de omstandigheden.

TWIN-SPEED TUSSENBAK (HOGE/LAGE VERHOUDINGEN) MET ELEKTRONISCH GESTUURD MIDDENDIFFERENTIEEL

  •  

    Een tussenbak met hoge en lage gearing, permanente vierwielaandrijving en een koppelverdeling van 50:50. Een elektronisch geregelde meervoudige plaatkoppeling in het centrale differentieel verdeelt het koppel tussen de voor- en achteras. In extreme omstandigheden kan tot 100 procent van het aandrijfkoppel naar elk van de assen worden gestuurd. Het Electronic Traction Control-systeem vergroot de capaciteiten nog eens. De tussenbak biedt de bestuurder de mogelijkheid lage en hoge gearing te selecteren en kan tijdens het rijden worden geschakeld, tot een snelheid van 60 km/h. De lage gearing heeft een overbrenging van 2,93:1, wat een extreem lage kruipsnelheid oplevert voor offroad-rijden of het trekken van zware trailers.

EENTRAPSTUSSENBAK MET CENTRAAL TORSEN-DIFFERENTIEEL

  •  

    Mechanisch geregelde eentrapstussenbak met centraal Torsen-differentieel. De eentrapstussenbak is 18 kg lichter dan de twin-speed-variant en levert dynamische prestaties met een koppelverdeling van 42:58 (voor:achter), die kan variëren tot 78:22 als de omstandigheden dat toelaten.

WADE SENSING

  •  

    Wade Sensing™ geeft informatie over de waterdiepte, afkomstig van sensoren in de buitenspiegels, door aan de bestuurder, via een visuele weergave op het touchscreen en een geluidssignaal dat luider klinkt naarmate de diepte toeneemt. De bestuurder kan de huidige diepte van het water herkennen en detecteert ook hoeveel dieper de wagen nog het water in kan. Dit is van groot belang wanneer het zicht slecht is of bij rijden in het donker. Bekijk hier de doorwaadcapaciteiten van de Range Rover Evoque Convertible.

LOW TRACTION LAUNCH

  •  

    Low Traction Launch kiest automatisch de optimale instellingen voor soepel wegrijden op ondergronden met weinig tractie, zoals nat gras, ijs of sneeuw. Low Traction Launch wordt geactiveerd via het touchscreen en verandert de gaspedaalrespons, voor een zeer progressieve koppelafgifte van de motor. Door deze precieze toepassing van koppel op de wielen, kan de bestuurder de beschikbare grip optimaal benutten en wordt schade aan de ondergrond tot een minimum beperkt.

PRESTATIES

DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC)

  •  

    Met Dynamic Stability Control (DSC) worden de wielsnelheidssensoren voortdurend bewaakt. Er wordt ingegrepen als het systeem een verlies van grip of stabiliteit constateert. Dynamic Stability Control past remkracht toe per wiel en doseert het motorvermogen voor maximale veiligheid en controle.

DYNAMIC RESPONSE

  •  

    Dynamic Response controleert hoeveel de carrosserie beweegt tijdens rijden op slecht wegdek. Deze functie is ook ontworpen om overhellen van de carrosserie in bochten drastisch te reduceren. Dynamic Response verbetert de handling van de wagen en het comfort voor de inzittenden. Indien het systeem offroad-omstandigheden detecteert, past de regelmodule het effect van de stabilisatorstang aan, waardoor een grotere wielarticulatie mogelijk wordt voor een beter contact tussen de wielen en de ondergrond. Hierdoor worden de offroad-capaciteiten en de tractie verbeterd.

ADAPTIVE DYNAMICS

  •  

    Het Adaptive Dynamics-systeem evalueert meer dan 500 keer per seconde de bewegingen van de wagen en reageert direct. Dit zorgt voor nog grotere controle en minder overhellen van de carrosserie, en voor een evenwichtig, vlak rijgedrag. Adaptive Dynamics is een combinatie van intelligente sensoren en continu variabele schokdempers. De functie zorgt voor het optimale evenwicht tussen rijcomfort en stabiliteit. Het systeem kan ook automatisch offroad condities vaststellen en de demping overeenkomstig optimaliseren, voor een geraffineerde rijervaring.

MAGNERIDE

  •  

    MagneRide™ evalueert meer dan 500 keer per seconde de bewegingen van de wagen en reageert direct. Dit zorgt voor nog grotere controle en minder overhellen van de carrosserie, en voor een evenwichtig, vlak rijgedrag. MagneRide™ is een combinatie van intelligente sensoren en continu variabele schokdempers met magnetische deeltjes. De functie zorgt voor het optimale evenwicht tussen rijcomfort en stabiliteit. Het systeem kan ook automatisch offroad condities vaststellen en de demping overeenkomstig optimaliseren, voor een geraffineerde rijervaring.

EFFICIENT DRIVELINE

  •  

    Een intelligent, permanent 4x4-systeem levert uitstekende prestaties en tractie op alle oppervlakken en verdeelt voortdurend het koppel tussen de voor- en achteras. Het systeem is elektronisch geregeld, waardoor het veel sneller op wielslip en commando's van de bestuurder kan reageren dan een mechanische verbinding. Dit zorgt voor uitstekende offroad-capaciteiten en een grotere wendbaarheid op de weg.

ACTIVE DRIVELINE

  •  

    Active Driveline is een revolutionaire on-demand aandrijflijntechnologie die intelligent kan wisselen tussen twee- en vierwielaandrijving als de omstandigheden dit vereisen. Hierdoor worden zowel de brandstofbesparing van tweewielaandrijving als de all-terrain-prestaties van vierwielaandrijving gerealiseerd. Vierwielaandrijving is voortdurend ingeschakeld om een hoog koppel te leveren vanuit stilstand, maar de vierwielaandrijving wordt volledig losgekoppeld als er geen hoge tractie vereist is. Als het systeem wielslip of een meer dynamische rijstijl detecteert, wordt de vierwielaandrijving binnen 350 milliseconden weer ingeschakeld. Twee elektronisch geregelde koppelingen aan weerszijde van het achterdifferentieel sturen het koppel naar het wiel met de meeste grip, voor maximale wendbaarheid. De achteras kan volledig worden gesperd voor optimale grip onder zeer gladde omstandigheden. De overgang van Active Driveline van twee- naar vierwielaandrijving is naadloos, maar bestuurders kunnen de werking wel waarnemen via een speciaal 4x4i-scherm op het touchscreen.

ELEKTRONISCH BLOKKEERBAAR ACHTERDIFFERENTIEEL

  •  

    Door de rij- en terreinkarakteristieken te evalueren, kan het elektronisch blokkeerbare achterdifferentieel voortdurend worden aangepast via een computergestuurde actuator gemonteerd op het differentieel. Hierdoor wordt het vermogen naar de wielen met de meeste grip gestuurd. Dit zorgt op de weg voor verbeterde stabiliteit in bochten en voor verbeterde tractie en minder wielslip offroad.

TORQUE VECTORING (DIFF)

  •   

    Torque Vectoring zorgt in combinatie met het elektronisch blokkeerbare achterdifferentieel voor een bochtgedrag met betere respons en grotere controle, zelfs in de scherpste bochten. Het elektronisch gestuurde differentieel en het remsysteem van de wagen verdelen tijdens het nemen van bochten continu de verdeling van het aandrijfkoppel over de vier wielen. Het systeem werpt ook zijn vruchten af in terreinomstandigheden door steeds de ideale Terrain Response-instelling te selecteren. Het kan uitermate effectief zijn bij omstandigheden zoals zand, waarbij het helpt bij het nemen van bochten en het voorkomen van overmatig onderstuur.

TORQUE VECTORING BY BRAKING

  •  

    Dit systeem verbetert de stabiliteit en wendbaarheid van de wagen bij het nemen van een bocht. De verdeling van het aandrijfkoppel over de wielen wordt continu gecontroleerd en aangepast om grip en stuurgedrag te verbeteren, zowel op de weg als offroad. Dit systeem kan ook het bochtengedrag verbeteren en onderstuur beperken door het binnenste achterwiel af te remmen, waardoor meer koppel naar het buitenste wiel gaat en de wagen dus stabieler wordt.

DIESELEMISSIEVLOEISTOF (DEF - DIESEL EXHAUST FLUID)

  •  

    Dieselemissievloeistof, ook wel bekend als AdBlue®, AUS 32 en ARLA 32, is een niet-giftige, kleur- en geurloze en niet-ontvlambare vloeistof. De dieselemissievloeistof wordt vanuit een speciaal reservoir in uw wagen in het uitlaatsysteem gespoten om schadelijke gassen te neutraliseren.    

ELEKTRISCHE STUURBEKRACHTIGING (EPAS - ELECTRONIC POWER ASSISTED STEERING)

  •  

    De elektrische stuurbekrachtiging (EPAS) biedt uitstekende feedback, controle en perfecte bekrachtiging. Het systeem is alleen actief wanneer daadwerkelijk wordt gestuurd, waardoor brandstof wordt bespaard en vermogen beschikbaar is voor andere taken. EPAS maakt een geavanceerde computerregeling van de benodigde bekrachtiging mogelijk, met als resultaat een fantastisch stuurgevoel bij hoge snelheden en maximale assistentie bij manoeuvreren.

ELEKTRONISCH GESTUURD MOTORREMSYSTEEM (EDC- ENGINE DRAG CONTROL)

  •  

    Het EDC-systeem voorkomt dat de wielen blokkeren wanneer de bestuurder in gladde omstandigheden te fel op de motor remt. Het werkt door kortstondig het aandrijfkoppel te verhogen naar de aangedreven wielen die op het punt staan te blokkeren.

ECO-MODUS

  •  

    Als deze standaardfunctie is geactiveerd, selecteert deze de meest efficiënte afstemming van de wagen, inclusief de automatische transmissie, Active Driveline, verwarming en airconditioning, om het brandstofverbruik en de CO2-emissie zo veel mogelijk te beperken. De ECO data bieden de bestuurder alle relevante informatie via het touchscreen, zodat het mogelijk wordt voor een efficiëntere rijstijl te kiezen.

INGENIUM-MOTOREN

  •  

    Land Rover’s state-of-the-art viercilinder Ingenium-dieselmotor levert indrukwekkende prestaties en vertoont een opmerkelijk raffinement. De lichtgewicht 2.0 liter motor is volledig gemaakt van aluminium en is voorzien van een DOHC-cilinderkop met 16 kleppen, met variabele nokkenastiming aan de uitlaatzijde en twee balansassen voor extra raffinement.

COMFORT & GEBRUIKSGEMAK

ELEKTRONISCH GESTUURDE LUCHTVERING (EAS - ELECTRONIC AIR SUSPENSION)

  •  

    De luchtvering op voor- en achteras optimaliseert de wielarticulatie en rijhoogte, waardoor het comfort, de stabiliteit en de capaciteiten worden verhoogd. Als de wagen stilstaat, wordt hij door de luchtvering verhoogd of verlaagd, zodat de inzittenden gemakkelijker kunnen in- en uitstappen. Dit komt ook van pas tijdens het inladen van bagage.

VERHOOGDE MODUS

  •  

    Als de wagen aan de grond is gelopen, zorgt de luchtvering tijdelijk voor een grotere bodemvrijheid. De verhoogde modus wordt automatisch geactiveerd om de luchtvering te verhogen voor een nog grotere bodemvrijheid. De verhoogde modus is altijd beschikbaar en hoeft niet te worden geselecteerd.
    Alleen beschikbaar met de elektronisch gestuurde luchtvering (EAS)

ELEKTRISCH BEDIENDE KOFFERKLEP MET COMFORTTOEGANG

  •  

    De achterklep met bewegingsdetectie stelt de bestuurder in staat om de achterklep vanaf de stoeprand te openen, zonder dat hij daarbij de wagen of de sleutel dient aan te raken. Zodra wordt gedetecteerd dat de Smart Key vlak bij de wagen is, kunt u de achterklep openen door met een voet onder één van de sensoren in de achterbumper te bewegen.

HEAD-UP DISPLAY

  •  

    Dit is een geavanceerde optie die voor het rijden belangrijke informatie, zoals snelheid, versnelling en navigatie-instructies, direct in het gezichtsveld van de bestuurder projecteert op de voorruit, zodat u uw aandacht bij weg en verkeer kunt houden. Als primeur maakt dit systeem gebruik van holografische technologie voor superieure kleurweergave, helderheid en contrast. De bestuurder kan deze functie indien gewenst in- en uitschakelen.

RIJHULPSYSTEMEN

TRAFFIC SIGN RECOGNITION

  •  

    Traffic Sign Recognition houdt u volledig op de hoogte over bepaalde verkeersborden. Deze worden goed zichtbaar weergegeven via het instrumentenpaneel en het Head-Up Display (indien aanwezig). Dit systeem herkent: snelheidslimieten (inclusief matrixborden die variabele snelheden aangeven) en verkeersborden met extra informatie, zoals lagere snelheden bij nat wegdek.

ADAPTIVE CRUISE CONTROL WITH QUEUE ASSIST

  •  

    Adaptive Cruise Control maakt gebruik van radartechnologie om automatisch uw snelheid aan te passen om zo een veilige afstand aan te houden tot een voorligger. Indien die wagen afremt, zal uw Land Rover eveneens snelheid minderen om een veilige afstand aan te houden. Zodra de weg voor de wagen weer vrij is, hervat de wagen de eerder door de bestuurder ingestelde snelheid. Indien de voorligger stopt, brengt de Queue Assist-functie de wagen soepel tot stilstand. Zodra het verkeer weer in beweging komt, trapt de bestuurder het gaspedaal iets in, waarna de wagen de voorligger weer volgt.

INTELLIGENT SPEED LIMITER

  •  

    Wanneer de intelligente snelheidsbegrenzer aan staat, past het systeem met behulp van Traffic Sign Recognition-informatie uw snelheid hieraan aan.

REAR PARKING AID

  •  

    Helpt om makkelijker achterwaarts te parkeren in nauwe plaatsen. Als u de achteruitversnelling selecteert, worden sensoren in de achterbumper automatisch geactiveerd. Terwijl u parkeert, geven het aanraakscherm en geluidssignalen aan hoe dicht obstakels naderen.

FRONT & REAR PARKING AID

  •  

    Onze parkeerhulpsystemen vóór en achter maken het manoeuvreren gemakkelijker en veiliger. Als u de achteruitversnelling selecteert of de systemen handmatig inschakelt, worden sensoren in de achterbumper automatisch geactiveerd. Terwijl u parkeert, geven het aanraakscherm en geluidssignalen aan hoe dicht obstakels naderen.

360° PARKING AID

  •  

    Met 360° parkeersensoren parkeert u vol vertrouwen in nauwe parkeerplaatsen. Wanneer de achteruitversnelling is geselecteerd, worden sensoren rondom de wagen automatisch geactiveerd of kunnen handmatig worden geactiveerd en verschijnt een afbeelding van het bovenaanzicht van de wagen op het touchscreen. Terwijl u parkeert, geven het aanraakscherm en geluidssignalen aan hoe dicht obstakels naderen.

PARK ASSIST (PARALLEL & EXIT)

  •  

    Park Assist stuurt uw wagen in een geschikte parkeerplaats. Zo wordt parallel parkeren nog makkelijker. U hoeft enkel de juiste versnelling te selecteren en de snelheid van uw wagen te controleren. Park Assist helpt u ook bij het verlaten van een parkeerplaats. Zo parkeert u steeds zonder stress. Visuele signalen en geluidssignalen gidsen u door de manoeuvres.

PARK ASSIST (PARALLEL, PERPENDICULAR, EXIT)

  •  

    Park Assist stuurt uw wagen in een geschikte parkeerplaats. Zo wordt parallel parkeren en loodrecht parkeren nog makkelijker. U hoeft enkel de juiste versnelling te selecteren en de snelheid van uw wagen te controleren. Park Assist helpt u ook bij het verlaten van een parkeerplaats. Zo parkeert u steeds zonder stress. Visuele signalen en geluidssignalen gidsen u door de manoeuvres.

VERKEERSDETECTIE BIJ HET ACHTERUITRIJDEN (REVERSE TRAFFIC DETECTION)

  •  

    Reverse Traffic Detection waarschuwt u, wanneer u achteruit rijdt, voor voertuigen of andere obstakels die langs beide kanten naderen en mogelijk een gevaar kunnen vormen. Het systeem waarschuwt u visueel en met geluidssignalen. Zo weet u steeds weet wat er zich achter u bevindt, zelfs al ziet u niets.

LANE KEEP ASSIST

  •  

    Lane Keep Assist verhoogt uw veiligheid bij lange reizen. Het merkt wanneer uw wagen onbedoeld van zijn rijstrook afwijkt en stuurt de wagen beheerst terug.

DRIVER CONDITION MONITORING

  •  

    De slaperigheidsdetectie merkt wanneer u te vermoeid geraakt om te blijven rijden en waarschuwt u als het tijd is voor een pauze.

BLIND SPOT MONITORING

  •  

    Het dodehoekradarsysteem Blind Spot Monitoring waarschuwt u visueel en met een geluidssignaal als er een voertuig snel dichterbij komt in uw dode hoek. Van zodra een voertuig opgemerkt wordt, verschijnt er een pictogram in de buitenspiegel. Als u in de richting van het voertuig beweegt, begint het pictogram te knipperen om u te waarschuwen.

BLIND SPOT ASSIST

  •  

    In combinatie met Blind Spot Monitoring kan Blind Spot Assist botsingen helpen voorkomen. Wanneer u van rijstrook gaat veranderen en uw wagen detecteert een ander voertuig in de dode hoek, zorgt Blind Spot Assist voor een nauwkeurig berekende tegensturing en leidt zo uw wagen veilig bij het naderende voertuig vandaan.

LANE DEPARTURE WARNING

  •  

    De rijstrookassistent Lane Departure Warning verhoogt uw veiligheid bij lange reizen. Het merkt wanneer uw wagen onbedoeld van zijn rijstrook afwijkt en waarschuwt de bestuurder met een visueel signaal en door het stuurwiel licht te laten trillen.

AUTONOMOUS EMERGENCY BRAKING

  •  

    Uw wagen is altijd voorbereid op een noodsituatie waarin u plots moet remmen. Als het systeem een mogelijke aanrijding verwacht, krijgt de bestuurder een signaal zodat hij kan bijsturen. Als het Autonomous Emergency Braking system een aanrijding verwacht en u onderneemt zelf niets, dan zal het de remmen activeren om de mogelijke impact te beperken.

AUTOMATIC HIGH BEAM ASSIST

  •  

    Dit systeem schakelt waar nodig automatisch tussen groot- en dimlicht, met behulp van een sensor in de voorkant van de achteruitkijkspiegel.

EMERGENCY BRAKE ASSIST

  •  

    Indien het rempedaal snel wordt ingetrapt, vergroot dit systeem de remdruk tot de maximale waarde om zo de remweg te verkorten. Het kan ook helpen om de stuurcontrole in onverwachte omstandigheden te verbeteren.

INFOTAINMENT

INCONTROL

  •  

    InControl is een pakket diensten en apps dat u aan uw wagen linkt, en u naadloos en veilig verbindt met de buitenwereld. Zelfs wanneer u weg bent van de wagen, blijft InControl bij u om de Land Rover-ervaring plezieriger dan ooit te maken. Meer informatie over InControl

INCONTROL APPS

  •  

    Land Rover InControl Apps-technologie maakt het mogelijk dat voor gebruik in de wagen geoptimaliseerde apps op uw smartphone kunnen worden gebruikt vanaf het touchscreen, inclusief Contacten, Agenda en Music Player. U kunt ook apps van derden downloaden die een brede waaier aan diensten bieden. InControl Apps maakt de verbinding tussen uw smartphone en de wagen met behulp van een USB-kabel die u aansluit op de USB-poort van InControl Apps. Meer informatie over InControl Apps

INCONTROL PROTECT

  •  

    Om te communiceren met uw Land Rover functioneert uw smartphone als portal met InControl Protect. U kunt op afstand uw tankinhoud controleren, uw wagen terugvinden op een vol parkeerterrein, uw ritten registreren en u kunt zelfs controleren of u alle zijruiten wel hebt gesloten. De geoptimaliseerde dienstverlening Land Rover Assistance is ook inbegrepen. Deze stuurt, in het onwaarschijnlijke geval van pech onderweg, diagnostische informatie en informatie waar u zich bevindt, door naar uw garage. Bij een ernstig ongeval waarschuwt SOS Emergency Call de nooddiensten en geeft onmiddellijk uw locatie door. Meer informatie over InControl Protect

INCONTROL SECURE

  •  

    InControl Secure werkt op basis van opsporingstechnologie. Het systeem waarschuwt u bij een poging tot diefstal en bezorgt de locatie van uw wagen aan de betreffende instanties om hem snel te kunnen recupereren. Meer informatie over InControl Secure

INCONTROL TOUCH

  •  

    Het InControl Touch is het nieuwe standaard voorziene multimediasysteem met aanraakscherm van 8" en een intuïtieve aanraak- en veegbediening. Het omvat een zeer geavanceerd navigatiesysteem met 2D- en 3D-kaarten en gesproken aanwijzingen. Het laat zich probleemloos verbinden met uw telefoon en biedt tal van functies voor klimaatregeling, entertainment en de instellingen van de wagen. Het InControl Touch is de centrale plek van waaruit u vele systemen voor de actieve veiligheid en bijkomende opties instelt of bedient. Meer informatie over InControl Touch

INCONTROL TOUCH PRO

  •  

    InControl Touch Pro is het meest geavanceerde multimediasysteem dat Land Rover ooit heeft aangeboden. Het zeer snel reagerende multi-touchscreen ondersteunt ’swipe & pinch’-bewegingen en biedt ons meest uitgebreide audiovisuele entertainment ooit. De ervaring wordt verder verrijkt met een volledig personaliseerbaar beginscherm en een spraakbediening die commando's ondersteunt als "more like this" om muziek te selecteren. 10 GB van de solid-state drive (SSD) is toegewezen voor mediaopslag en om Gracenote-albumafbeeldingen te kunnen weergeven. Meer informatie over InControl Pro

MERIDIAN DIGITAL SURROUND AUDIOSYSTEEM

  •  

    Land Rover heeft samengewerkt met Meridian, wereldwijd een van de marktleiders op het gebied van hoogwaardige audiotechnologie en digital sound processing, om geavanceerde audiosystemen te ontwikkelen voor de Discovery Sport. Het optionele 825 W Meridian audiosysteem heeft 16 luidsprekers, inclusief een tweekanaals subwoofer. Het biedt kristalheldere hoge tonen en volle, diepe bassen in het gehele interieur. U beluistert uw muziek precies zoals u dat wilt.