INCONTROL SETUP FAQ
-
InControl is een groep onderling verbonden producten die via mobiele en internettechnologieën binnen en buiten uw voertuig verbinding kunnen maken.
-
InControl-producten moeten worden gekozen op het moment dat u uw voertuig bestelt, aangezien de benodigde hardware alleen in de fabriek kan worden ingebouwd.
-
Momenteel is het alleen mogelijk om een voertuig met InControl te kopen als InControl wordt gekozen op het moment dat u het voertuig bestelt, omdat de hardware in de fabriek wordt ingebouwd. Andere mogelijkheden worden bekeken.
-
Wanneer u uw auto verkoopt of inruilt, of het eigendom van uw voertuig privé overschrijft, moet u het voertuig van uw InControl-account verwijderen. U doet dit door u aan te melden bij de Land Rover InControl Website, op de voertuigdashboardpagina op "Voertuiginstellingen" te klikken en vervolgens op "Voertuig verwijderen" conform de Algemene voorwaarden van InControl.
De InControl-services moeten voor de resterende duur van het abonnement worden overgedragen aan de nieuwe eigenaar die de InControl-account moet instellen
-
Wanneer u uw auto van een concessiehouder koopt, helpt die u hierbij. Controleer eerst of uw voertuig geschikt is voor de InControl-services. De dakconsole van uw voertuig moet zijn voorzien van twee kleppen, die kunnen worden geopend door erop te drukken. Achter de kleppen bevinden zich een SOS-noodoproepknop (SOS-pictogram) en de Optimised Land Rover Assistance-knop (pictogram van moersleutel).
Als het lampje in de SOS-noodoproepknop brandt en het lampje in de Optimised Land Rover Assistance-knop niet brandt, gaat u naar www.incontrol.LandRover.com en volgt u de stappen voor het maken van uw InControl-account en activeren van de InControl-services.
Als u ziet dat het lampje in de Optimised Land Rover Assistance-knop brandt, dient u contact op te nemen met de concessiehouder, omdat u de koppeling tussen uw auto en uw InControl-account niet zelf kunt maken.
-
De dakconsole moet zijn voorzien van twee kleppen die kunnen worden geopend door erop te drukken. Achter de kleppen bevinden zich een noodoproepknop (SOS-pictogram) en de Land Rover Assistance-knop (pictogram van moersleutel). Neem bij twijfel contact op met uw dealer.
-
Wanneer u uw auto van een concessiehouder koopt, helpt die u hierbij. U kunt ook naar www.incontrol.LandRover.com gaan en de stappen volgen voor het maken van uw InControl-account en activeren van de InControl-services.
-
Wanneer de InControl set-upprocedure succesvol is afgerond, worden uw InControl-services geactiveerd en wordt een bevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat u tijdens de set-up hebt geregistreerd.
De volgende keer dat u de motor start, gaan de lampjes in de SOS-noodoproepknop en de Optimised Land Rover Assistance-knop in de dakconsole van het voertuig allebei branden.
-
Wanneer u via de My Land Rover InControl Website bent ingelogd, kunt u een voertuig aan uw account toevoegen door op het tabblad "Voertuig toevoegen" boven aan de voertuigdashboardpagina te klikken en de weergegeven stappen te volgen.
-
Om uw InControl-services te beëindigen, gaat u naar de My Land Rover InControl Website, klikt u op "Voertuiginstellingen" op de voertuigdashboardpagina en vervolgens op "Voertuig verwijderen".
Let op, uw account blijft geactiveerd, zelfs als er geen voertuig mee is verbonden. U kunt ook uw account verwijderen, indien er geen ander voertuig mee is verbonden en/of u uw account niet meer wilt gebruiken. Klik daarvoor op het tabblad "Mijn account", selecteer het gedeelte "Account verwijderen" en klik vervolgens op de knop "Account verwijderen".
INCONTROL TROUBLESHOOTING FAQ
-
Voor bijwerken van uw gegevens gaat u naar www.LandRoverincontrol.com/owner, meldt u zich aan bij uw account en selecteert u "Mijn Account", of gaat u naar Instellingen/Mijn account in de InControl Remote Smartphone App, waar u uw contactgegevens kunt bijwerken, uw wachtwoord kunt wijzigen en uw PIN kunt resetten.
-
Alle gegevens worden opgeslagen overeenkomstig de vereisten voor gegevensbescherming in het land waar het voertuig is gekocht. Zie het privacybeleid van Land Rover InControl voor meer informatie.
-
Land Rover raadt klanten aan de juiste beveiliging voor hun apparaten in te stellen. Als u uw telefoon hebt verloren of als die is gestolen, meldt u zich via de My Land Rover InControl-website aan bij uw InControl-account en wijzigt u uw wachtwoord en PIN.
-
Selecteer de optie "Wachtwoord vergeten" in het aanmeldscherm van de InControl Remote Smartphone App of op de My Land Rover InControl-website en volg de aanwijzingen.
-
Neem in dit geval contact op met uw concessiehouder. Om de account opnieuw te maken hebt u bewijs van eigendom van de auto en toegang tot de auto nodig.
-
Ja, u kunt meer dan een auto aan uw InControl-account koppelen.
Om een auto aan uw account toe te voegen, gaat u naar www.incontrol.LandRover.com, klikt u op het tabblad "Voertuig toevoegen" boven aan de voertuigdashboardpagina en volgt u de stappen voor toevoegen van uw nieuwe auto aan uw bestaande InControl-account