100% ELEKTRISCH
EEN NIEUWE INTERPRETATIE VOOR VANDAAG EN MORGEN
Maak kennis met onze plug-in hybride (PHEV - Plug-in Hybrid Electric Vehicle) en semi-hybride (MHEV - Mild Hybrid Electric Vehicle) modellen – de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van luxe en capaciteiten van Land Rover.
PHEV: PLUG-IN HYBRID ELECTRIC VEHICLE
Een combinatie van een benzinemotor en een elektromotor. Schakel om van puur elektrisch woon-werkverkeer met nul uitstoot naar een mix van benzinemotor en elektrisch vermogen voor een lagere uitstoot tijdens lange ritten. Het opladen van de elektrische kant van uw PHEV kan eenvoudig vanuit huis of op verplaatsing.
MHEV: MILD HYBRID ELECTRIC VEHICLE
Opladen is niet nodig. De semi-hybride modellen van Land Rover (MHEV - Mild Hybrid Electric Vehicle) worden ondersteund door een kleine elektromotor, die de efficiëntie en verfijning van de benzine- en dieselmotoren helpen verbeteren dankzij het hergebruiken van de energie die wordt teruggewonnen tijdens het vertragen en het regeneratief remmen.
DEFENDER PHEV
De meest capabele Land Rover. Met onze meest robuuste materialen en getest tot het uiterste is de Defender ontworpen met het oog op optimale onverwoestbaarheid. PHEV enkel beschikbaar op Defender 110.
- Maximale elektrische WLTP-actieradius tot 50 km†
- Maximale reële elektrische actieradius tot 38 km‡
- CO2 vanaf 60 g/km†
BLIJF ELEKTRISCH EN ELECTRIC HYBRID RIJDEN ONTDEKKEN
*Voorlopige fabriekscijfers die worden vervangen door officiële testmeetwaarden zodra deze beschikbaar zijn. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden.
‡Elektrische actieradiuswaarden worden bepaald met een productiemodel over een standaardroute. De behaalde actieradius kan variëren al naargelang factoren als rijstijl, weersomstandigheden, traject, wegenstaat, belading van het voertuig, gemonteerde velgen, banden, opties en accessoires, en de staat van de accu.
†De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële WLTP-fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving, met een volledig opgeladen accu. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. Cijfers m.b.t. energieverbruik en actieradius kunnen variëren al naargelang factoren als rijstijl, weersomstandigheden, traject, wegenstaat, belading van het voertuig, gemonteerde velgen, banden, opties en accessoires, en de staat van de accu. Actieradiuswaarden worden bepaald met een productiemodel over een standaardroute.