HET VERTROUWEN OM OVERAL NAARTOE TE GAAN

Waar de reis u ook brengt, het leven met elektrische kracht is grenzeloos.

BEREKENING ELECTRIC HYBRID ACTIERADIUS IN REËLE OMSTANDIGHEDEN

Pas de onderstaande instellingen in de actieradiuscalculator aan en bekijk hoeveel de electric hybrid-actieradius bedraagt onder werkelijke rijomstandigheden.

New Range Rover climbing on mountain road Range Rover charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Discovery sport standing at charging Phev point Range Rover evoque charging at the phev station point Range Rover velar charging at the phev station point Defender Parked On The Roadside Charging Station

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 121 km. Waarde enkel aangeleverd ter vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 120 km. Waarde enkel aangeleverd ter vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 122 km. Waarde enkel aangeleverd ter vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 120 km. Waarde enkel aangeleverd ter vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 60 km. Waarde enkel aangeleverd ter vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 62 km. Waarde enkel aangeleverd ter vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 63 km. Waarde enkel aangeleverd ter vergelijkingsdoeleinden.

Gecertificeerde elektrische WLTP-actieradius tot 50 km. Waarde enkel aangeleverd ter vergelijkingsdoeleinden.

Gemiddeld elektrisch rijbereik in reële omstandigheden met één laadbeurt†

Gemiddeld elektrisch rijbereik in reële omstandigheden met één laadbeurt†

Gemiddeld elektrisch rijbereik in reële omstandigheden met één laadbeurt†

Gemiddeld elektrisch rijbereik in reële omstandigheden met één laadbeurt†

Gemiddeld elektrisch rijbereik in reële omstandigheden met één laadbeurt†

Gemiddeld elektrisch rijbereik in reële omstandigheden met één laadbeurt†

Gemiddeld elektrisch rijbereik in reële omstandigheden met één laadbeurt†

Gemiddeld elektrisch rijbereik in reële omstandigheden met één laadbeurt†

New Range Rover climbing on mountain road Range Rover charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Range Rover sports charging at the phev station point Discovery sport standing at charging Phev point Range Rover evoque charging at the phev station point Range Rover velar charging at the phev station point Defender Parked On The Roadside Charging Station
INZITTENDEN:
1 PERSONEN
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per voertuig

BUITENTEMPERATUUR:
KLIMAATREGELING:
PRECONDITIONERING:
INZITTENDEN:
1 PERSONEN
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per voertuig

BUITENTEMPERATUUR:
KLIMAATREGELING:
PRECONDITIONERING:
INZITTENDEN:
1 PERSONEN
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per voertuig

BUITENTEMPERATUUR:
KLIMAATREGELING:
PRECONDITIONERING:
INZITTENDEN:
1 PERSONEN
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per voertuig

BUITENTEMPERATUUR:
KLIMAATREGELING:
PRECONDITIONERING:
INZITTENDEN:
1 PERSONEN
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per voertuig

BUITENTEMPERATUUR:
KLIMAATREGELING:
PRECONDITIONERING:
INZITTENDEN:
1 PERSONEN
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per voertuig

BUITENTEMPERATUUR:
KLIMAATREGELING:
PRECONDITIONERING:
INZITTENDEN:
1 PERSONEN
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per voertuig

BUITENTEMPERATUUR:
KLIMAATREGELING:
PRECONDITIONERING:
INZITTENDEN:
1 PERSONEN
5 PERSONEN
RIJPROFIEL:
VELGMAAT:

Velgmaten verschillen per voertuig

BUITENTEMPERATUUR:
KLIMAATREGELING:
PRECONDITIONERING:
RIJPROFIEL

Stad
U rijdt hoofdzakelijk in en rond een stedelijke omgeving.

Snelwegen
U rijdt hoofdzakelijk op snelwegen.

Gecombineerd
U rijdt zowel zowel in en rond een stedelijke omgeving als op snelwegen.

VELGMAAT

Grotere wielen en offroad-banden vergroten de rolweerstand, het gewicht en de luchtweerstand, waardoor de elektrische actieradius afneemt.

KLIMAATREGELING:

De klimaatregeling heeft betrekking op airconditioning voor verwarming of koeling van het interieur. Andere factoren die de actieradius kunnen beïnvloeden, zijn o.m. de verwarming van de voorruit, de zetels en het stuur.

PRECONDITIONERING

Met voorverwarmen/-koelen kunt u het interieur en de accu verwarmen of koelen terwijl uw Land Rover is aangesloten op het elektriciteitsnet. Zo wordt energie van het net gebruikt en blijft de energie in de accu behouden om de actieradius te maximaliseren.

HOE KAN IK MIJN EV-ACTIERADIUS MAXIMALISEREN?

De EV-actieradius wordt doorgaans beïnvloed door de werkelijke rijomstandigheden. Als u thuis kunt opladen zou de actieradius zelden een probleem hoeven te zijn voor lokale ritten. Er zijn echter wel enkele eenvoudige manieren waarop u uw EV-actieradius elke dag kunt maximaliseren.

Land Rover Battery Illustration

VOORVERWARMING/-KOELING

Dankzij de voorverwarming/-koeling kunt u het interieur en de accu verwarmen of koelen terwijl uw Land Rover is aangesloten aan het elektriciteitsnetwerk. Zo wordt energie van het elektriciteitsnet gebruikt en blijft de energie in de accu behouden om de actieradius te maximaliseren.

Land Rover Illustration

RIJSNELHEID

Rijden in een gelijkmatig tempo – in plaats van vaak hard optrekken en remmen – zal helpen uw elektrische actieradius te vrijwaren.

Land Rover ECO Illustration

ECO-MODUS

De Eco-modus is een eenvoudige manier om uw actieradius tijdens uw rit te optimaliseren. Hiermee worden enkele instellingen aangepast, waaronder de temperatuur in de passagiersruimte en de luchtrecirculatie, om energie te besparen en de actieradius te maximaliseren.

Land Rover Illustration

REGENERATIEF REMMEN

Zodra u uw voet van het gaspedaal haalt, remt het slimme regeneratieve remsysteem de wagen af, waarbij de teruggewonnen energie wordt gebruikt om de accu op te laden. Als u het rempedaal intrapt, wordt de teruggewonnen energie nog groter.

BLIJF ONTDEKKEN

Range Rover close up of EV text on wheel

ELEKTRISCHE EN ELECTRIC HYBRID WAGENS

Bekijk onze elektrische en electric hybrid modellen die onze visie op Range Rover capaciteiten en Modern Luxury vertegenwoordigen.

Discovery Infotainment System

ACCUTECHNOLOGIE VAN ELEKTRISCHE EN ELECTRIC HYBRID WAGENS

Krijg inzicht in de duurzame technologie die onze wagens van energie voorziet en welke rol deze speelt voor onze duurzame strategie.

New Range Rover Parked On The Roadside Charging Station

OPLADEN VAN EV'S

Van laadtijden tot kostenbesparingen: leer alles wat u moet weten over het thuis of op uw bestemming opladen van uw wagen.

* Berekend met InControl-gegevens van 30 wereldwijde markten voor Range Rover-auto's in 2023. Gaat uit van een volledig opgeladen accu.

 

De hier vermelde waarden zijn het resultaat van officiële WLTP-fabrieksmetingen conform de EU-wetgeving, met een volledig opgeladen accu. Uitsluitend voor vergelijkingsdoeleinden. Waarden onder 'real-world'-omstandigheden kunnen verschillen. Cijfers m.b.t. brandstof- en energieverbruik, actieradius en CO-uitstoot kunnen variëren al naargelang factoren als rijstijl, weersomstandigheden, traject, wegenstaat, belading van de wagen, gemonteerde velgen, banden, opties en accessoires, en de staat van de accu. Actieradiuswaarden worden bepaald met een productiemodel over een standaardroute.

 

De actieradius is bepaald met een productiemodel over een standaardroute. De behaalde actieradius hangt o.m. af van factoren als rijstijl, weersomstandigheden, traject, wegenstaat, belading van de wagen, gemonteerde velgen, banden, opties en accessoires, en de staat van de wagen en de accu.